marki amerykańskich samochodów

Serwis wyszukanych haseł

Dopadła Cię świńska grypa AH1N1 ? Leż w łóżku i gr

Subaru B9 Tribeca - wszystko o modelu

Premiera Subaru B9 Tribeca odbyła się w 2005 roku, na rynku amerykańskim. Jest on pierwszym przedstawicielem segmentu samochodów sportowo-rekreacyjnych japońskiej marki. Jego debiut na Starym Kontynencie miał miejsce dopiero w roku 2006 podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Genewie. Subaru B9 Tribeca przeznaczony na rynek europejski otrzymał kilka stylistycznych zmian dopasowujących model do gustów tutejszych kierowców.

(c)mojeauto.pl

Galeria :


Filmy :


Może Automobil-Werke to niekoniecznie fabryka samochodów, a np. tylko warsztaty (naprawcze) samochodów? najbliższa wytwórnia samochodów, o jakiej słyszałem, to zakłady Franza Komnicka w Elblągu

W Gdańsku montowano jakiś czas samochody amerykańskiej marki Hudson. Niewykluczone, że w tych właśnie Automobilwerkach. Niestety nie mam zbyt wielkiej wiedzy na ten temat...

Witam. Możemy porozmawiać. Ja również interesuję się szeroko pojętą motoryzacją (począwszy na samochodach osobowych, przez dostawcze, autobusy a na ciężarowych kończąc). Nie przepadam za pojazdami amerykańskimi, zdecydowanie bardziej podobają mi się te europejskie. Moją ulubioną marką jest Skoda (generalnie to cala grupa Volkwagena), z ciężarowych oczywiście Scania, z autobusów - Solaris (miejskie) oraz Setra (turystyczne). Moim wymarzonym samochodem jest zaś Skoda Superb 2.5 V6 TDI Elegance. Wiec moje preferencje motoryzacyjne znasz, teraz Ty cos powiedz o swoich

Koncern General Motors rozważa możliwość wystawienia na sprzedaż m.in. marki Saab, licząc na otrzymanie w zamian pomocy rządowej o wartości kilkunastu miliardów dolarów.

Obok Hummera koncern General Motors rozważa możliwość wystawienia na sprzedaż marki samochodów Saab, Pontiac oraz Saturn. Dzięki temu grupa mogłaby liczyć na otrzymanie od amerykańskiego rządu pakietu wsparcia o wartości 12 mld USD.

Kilka dni temu rząd USA zgodził się przyznać Wielkiej Trójce z Detroit (General Motors, Ford Motor i Chrysler Group) nową pożyczkę w wysokości łącznie 25 mld USD. W zamian koncerny przedstawić mają jednak konkretne plany konsolidacyjne.
(c) samar

Jakie auto terenowe widziałem?
  Hej, ostatnio na trasie Kraków-Tarnów mijał mnie bardzo dziwny samochód. Raczej to nie był europejski terenowiec, a raczej jakiś amerykański SUV. Z wyglądu podobny do Audi Q7- podłużne lampy przednie i tylne, wysoki, w miarę płaski przód (nowy Landrover), nie zdołałem zobaczyć oznaczeń (jakby nie było), a tymbardziej mnie zafascynował, że nie mogłem wogóle poznać jaka to marka. Jestem w nowinkach motoryzacyjnych w miarę na biężąco....a tu nic, tabula rasa. Może ktoś wie co to jest, ja stawaim na jakies amerykańskie...
pozdr :roll:


  Autko: Jeep Grand Cherokee 4.7 WG '03 Quadra Drive

Plusy:
+ Zaj****sty silnik. Doskonale radzi sobie z dwutonowym klockiem.
+ Napęd na wszystkie koła - super sprawa.
+ Doskonale działająca klima i ogrzewanie (w poprzednich autkach zawsze
ogrzewanie kulało, więc to mnie szczególnie cieszy).
+ Nigdy nie bity :)
+ Siedzi się wysoko - to jest niesamowity plus. Mniej oślepiają ci z
przeciwka, mniej błota na szyby rzucają ci przed tobą, więcej widać
ponad dachami niższych autek.

Minusy:
- Za miękki, buja na zakrętach, trzeba go pilnować w koleinach. Wiem -
kazdy samochód trzeba pilnować w koleinach, ale w porównaniu z JGC taka
Omega to sie asfaltu trzymała jak pazurami :) Podobno wersje
amerykańskie są jeszcze bardziej miękkie - ciężko mi to sobie wyobrazić.
- Nie wiem, co za idiota wymyślił, aby tuż przy kierowcy był lewarek
reduktora, potem biegów, a dopiero potem ręcznego. Przecież naturalne
jest, żeby było dokładnie odwrotnie.
- Żenująco mały zasięg na zbiorniku paliwa. Przy tym spalaniu zbiornik
powinien mieć minimum 100l.
- Zarówki w tym wynalazku są siakieś hamerykańskie, 51W, nie do kupienia
w normalnym sklepie. Zamiast używać zwykłych H3 H1 itp, to powymyślali
cuda na kiju :(

Irytujących rzeczy w tym samochodzie jest znacznie więcej, ale
wymieniłem najważniejsze - nie będę nikogo zanudzał.
Jeśli ktoś planuje zakup JGC (a sporo ze stanów ich przybywa), to może
moje wypociny mu trochę pomogą.
--
Pozdrawiam
Marek M.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WG '03


ciesze sie że sie podoba, może napiszesz co jeszcze można by poprawić w Favoritce Spox, tylko wiadomo że są gusta i guściki: np. uważam że wymiana felg była na plus bo ten model ATS'a mi nie leży a innym się podoba. Wszystko zależy też od kapitału jaki się ma, ja wielu rzeczy które mi sie podobają nadal nie zrobiłem. Ale do rzeczy: przede wszystkim uważam że troszkę przepłaciłeś za felgi Przykłady masz na PW. Nie bardzo mi się widzą te naklejki na bokach auta więc bym je zdjął. Tylnią klapę też bymwyczyścił ze znaczków (w miarę możliwości). Chlapacze są imho za duże (zdjąłbym ), i końcówka też nie w moim guście (raxczej wolę zwykłą grubszą troszkę rurkę). No ale ja mam właśnie taki gust ale ważne by się Tobie podobało. Skodzince naprawdę wiele nie trzeba bo dobrze wygląda a przesadzić też nie można. Idealnie by było posadzić ją jeszcze troszkę niżej (szczególnie przód) i jakieś felgi z rantem (koniecznie). No i antentka ze zderzaka mogła by odejść (ostatnio się przekonałem że anteny są zbędne (wpiąć się w dobre miejsce w karoserii i wszystko łapie). Są różne style przerabiania samochodów, ja lubię właśnie g-style, cultstyle i pochodne, inny lubi amerykański czy francuski. Co nieco o w/w stylach można się dowiedzieć tutaj: http://cultstyle.pl/forum/index.php, raczej fani vw nie uznający innych marek ale pooglądać można, a w VTunera można się pobawić tutaj: http://www.dubmodder.com/app/welcome.html. Pozdrawiam!

Infiniti uruchomiło swoją pierwszą globalną stronę internetową. Co na niej znajdziemy?





W 1989 roku, gdy Infiniti rozpoczynało swoją podróż, do powstania pierwszej strony internetowej świata pozostawały dwa lata. W kolejnych dwóch dekadach doszło do wielu wydarzeń istotnych zarówno dla Infiniti, jak i dla światowej sieci www. Teraz, z okazji XX rocznicy swego powstania, Infiniti - które stało się prawdziwie światową, luksusową marką i jest obecne na 32 rynkach - z dumą uruchamia nową, światowej klasy stronę internetową.



„Infiniti.com to nowy adres internetowy, gdzie można odnaleźć wszystko, co jest związane z Infiniti - powiedział Toru Saito, Wiceprezes firmy i lider Global Infiniti Business Unit. „Podobnie jak samochody, tak i strona internetowa wyróżnia się tym, że jest „trochę” inna, „trochę” bardziej wyjątkowa i „trochę” lepsza”.

Domena Infiniti.com była początkowo przypisana do rynku amerykańskiego. Teraz została na nowo uruchomiona i (po raz pierwszy w dwudziestoletniej historii marki) Infiniti.com jest portalem globalnym. Tu mieszkańcy całego świata - od Seulu do Seattle - mogą rozkoszować się nowoczesną, żywą, trójwymiarową grafiką, która sprawia, że każdy element Infiniti ożywa. Infiniti.com jest teraz adresem światowym, umożliwiającym użytkownikom w pełni doświadczać marki Infiniti.

Internauci mogą zobaczyć najnowsze samochody Infiniti w oszałamiającej wizualizacji i w formacie nawigacji, który wykracza poza rozwiązania typowe dla portali motoryzacyjnych. Infiniti.com będzie globalnym miejscem ogłaszania premier nowych modeli. Stylistyka, rozwiązania technologiczne i elementy wyposażenie marki są zwizualizowane na portalu w prawdziwie nowatorski sposób dzięki zaawansowanej technologii internetowej. Osoby odwiedzające Infiniti.com odniosą wrażenie, że mogą dotknąć deski rozdzielczej, poczuć moc silnika i zapach skórzanej tapicerki.

Samochody, firma, nowości, ludzie, technologia, filozofia, dziedzictwo… to elementy pełnego doświadczania marki, nakierowanego na klienta, które tak bardzo leży Infiniti na sercu.

Skondensowanie i zaprezentowanie na jednej stronie wszystkiego co najlepsze w doświadczaniu Infiniti online, było możliwe dzięki postępującej globalizacji marki.

Uruchomienie nowej witryny to dla marki również możliwość połączenia z siecią stron poszczególnych krajów, gdzie potencjalni klienci i aktualni właściciele mogą poznawać Infiniti ze szczegółami właściwymi dla ich lokalnych rynków.


(autokult)

[Gry] GT-R 400 [ENG] Dodane przez: hosse
  GT-R 400 [ENG]


Kuju Entertainment ( producent )
Midas Interactive ( wydawca )
CITY interactive ( dystrybutor PL )
wyścigi ( samochodowe )
17 listopada 2006 ( światowa data premiery )
20 października 2009 ( data wydania w Polsce )

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza),
100 MB HDD,
Windows 2000/XP

Niskobudżetowa gra wyścigowa, w której zasiadamy za kierownicami wybranych modeli aut takich marek jak Mosler czy Ascari. Ścigamy się na ponad szesnastu różnych torach.

GT-R 400 to niskobudżetowa gra wyścigowa, w której uczestniczy się w zawodach z udziałem sportowych modeli samochodów. Za developing odpowiedzialne jest studio Kuju Entertainment, które ma na swoim koncie zbliżoną tematycznie grę, a mianowicie GT-R Touring.

Jedna z głównych atrakcji opisywanej produkcji dotyczy możliwości przetestowania kilku licencjonowanych modeli aut. Są to w głównej mierze wytwory dwóch firm specjalizujących się w produkcji supersamochodów. Amerykański Mosler reprezentowany jest między innymi przez model MT900, zaś z wywodzącą się z Wielkiej Brytanii marką Ascari powiązany jest nowoczesny KZ1. Z oczywistych względów zadbano nie tylko o dokładne odwzorowanie wyglądu tych aut, ale także wydawanych przez ich silniki odgłosów. Warto też dodać, iż wszystkie maszyny ulegają realistycznie ukazanym uszkodzeniom, pogarszającym ich osiągi oraz sterowność.

Lista dostępnych trybów rozgrywki obejmuje przede wszystkim mistrzostwa, w których uczestniczy się w serii ściśle zaplanowanych wyścigów, próbując zdobyć sześć różnych trofeów. W zależności od dokonanego wyboru, wyścigi przeznaczone są dla ściśle określonych pojazdów, bądź też samochodów z kilku różnych klas. Oprócz tego przewidziano opcję przystępowania do prób czasowych. Pobijanie rekordów okrążeń umożliwia odblokowywanie cennych bonusów. GT-R 400 zezwala także na rozgrywanie wyścigów z udziałem innych graczy, bawiąc się na podzielonym ekranie.

Oprawa wizualna jest nieskomplikowana. Na uwagę zasługuje jednak spore zróżnicowanie dostępnych tras. Wyścigi rozgrywane są na ponad szesnastu torach, rozrzuconych po trzech kontynentach. Zawody mogą być ponadto obserwowane z wielu różnych kamer, a po ich zakończeniu aktywna staje się opcja wyświetlenia powtórki.



1. Unpack the release with WinRAR or equivalent into your main game
install directory
2. Run _unpack.bat
3. Watch our cracktro by running Unleashed.exe
4. Play by running GTR400.exe [...]

Kod: http://torrenty.org/torrent/437308


Cytat

Ignoti nulla cupido - nieznane nie nęci (nie pragnie się tego, o czego istnieniu nie ma się pojęcia). Owidiusz

Meta